Systém Emmets
Zaisťuje priebežný prehľad o činnosti zamestnancov pracujúcich samostatne na externých pracoviskách. Umožňuje evidenciu vykazovanej práce pomocou aplikácie prístupnej cez webový prehliadač alebo Android aplikáciu (smartphone, tablet), prípadne pomocou SMS správy v prípade nedostupnosti dátového pripojenia. Na základe evidovaných výkazov sú v systéme automaticky vytvorené zostavy, ktoré slúžia kontrole prevedenej práce.
Hlavné funkcie systému Emmets
- Evidencia preukázaných činností
- Evidencia pracovíšť / zákazníkov
- Evidencia zákaziek s ich históriou
- Evidencia zamestnancov
- Alokácia zamestnancov na pracoviskách
- Objednávka požadovaných činností s možnosťou zaslania notifikácie pred začiatkom činnosti
- Zadávanie reklamácie prevedenej práce
- Kontrolné zoznamy vykonávaných aktivít na pracovisku
- Kontrolné reporty (možno sprístupniť zákazníkom)
Prehľad hlavných funkcií mobilnej aplikácie Emmets pre evidenciu pracovných výkazov
- Výber príslušného externého pracoviska
- Kontrola predcházajúcich výkazov práce pre dané pracovisko
- Nafotenie miesta / predmetu činnosti pred započatím práce
- Vyhotovenie požadovaných činností podľa kontrolného zoznamu
- Zaznamenanie vykonaných činností
- Nafotenie miesta / predmetu činnosti po skončení práce
- Doplnenie ďalších informácií (automaticky alebo ručne, napr. kontaktná osoba, GPS súradnice)
- Zaznamenanie celkového času činností
- Synchronizácia dát s webovou aplikáciou
Kontaktný formulár / Otázka na ceny